Soms gaat er iets kapot in uw woning: u heeft een lekkende kraan, een kapotte trap of het raam sluit niet goed meer. Wat doet u dan? Geef u reparatieverzoek digitaal aan ons door. Dat kan op ieder moment van de dag. Dus ook 's avonds en in het weekend.
We hebben een vernieuwing aangebracht in de manier waarop u uw reparatieverzoek kunt indienen. Via de onderstaande beslisboom kunt u de tegels aanklikken om aan te geven waar het gebrek zich bevindt. Vervolgens kunt u hierover een korte toelichting geven en foto's bijvoegen van het defect, zodat wij zo goed mogelijk met uw reparatieverzoek aan de slag kunnen gaan.
U kunt uw reparatie ook makkelijk telefonisch indienen. Belt u hiervoor naar Arcade via
Sommige dingen regelt u direct zelf
Voor een aantal storingen kunt u rechtstreeks contact opnemen met een onderhoudsmonteur:
CV of mechanische ventilatie
Heeft u een storing aan de cv/verwarming of een storing aan de mechanische ventilatie?
Bel naar Scholtes
Ruitschade
Bent u
Woont u in een appartement dat een Vereniging van Eigenaren heeft? Bel dan wel eerst met ons
Bent u niet verzekerd via ons? Bel dan uw eigen verzekeraar.
Verstopping
Heeft u een verstopte riolering, wc, regenpijp, gootsteen, wastafelafvoer of doucheafvoer? Bel naar Zegwaard rioolontstopping op
Heeft u een servicepakket? Dan betaalt u niets. Anders zijn de kosten voor uzelf.