Reparatie melden

Soms gaat er iets kapot in uw woning: u heeft een lekkende kraan, een kapotte trap of het raam sluit niet goed meer. Wat doet u dan? Geef u reparatieverzoek digitaal aan ons door. Dat kan op ieder moment van de dag. Dus ook 's avonds en in het weekend.

We hebben een vernieuwing aangebracht in de manier waarop u uw reparatieverzoek kunt indienen. Via de onderstaande beslisboom kunt u de tegels aanklikken om aan te geven waar het gebrek zich bevindt. Vervolgens kunt u hierover een korte toelichting geven en foto's bijvoegen van het defect, zodat wij zo goed mogelijk met uw reparatieverzoek aan de slag kunnen gaan. 

{{ 'MaiaServiceRequest_Form_SearchObject_Header' | translate }}

{{'MaiaServiceRequest_from_info_housenumber_zipcode' | translate}}

U kunt uw reparatie ook makkelijk telefonisch indienen. Belt u hiervoor naar Arcade via 0174 282 300 om uw reparatieverzoek in te dienen. Onze collega's staan u graag te woord! 

Sommige dingen regelt u direct zelf

Voor een aantal storingen kunt u rechtstreeks contact opnemen met een onderhoudsmonteur:

CV of mechanische ventilatie

Heeft u een storing aan de cv/verwarming of een storing aan de mechanische ventilatie?
Bel naar Scholtes (0174) 21 34 51

Ruitschade

Bent u via ons verzekerd voor ruitschade? Bel dan naar Centraal Beheer Achmea (0800) 026 00 28.

Woont u in een appartement dat een Vereniging van Eigenaren heeft? Bel dan wel eerst met ons (0174) 28 23 00.

Bent u niet verzekerd via ons? Bel dan uw eigen verzekeraar.

Verstopping

Heeft u een verstopte riolering, wc, regenpijp, gootsteen, wastafelafvoer of doucheafvoer? Bel naar Zegwaard rioolontstopping op 015 262 61 61.

Heeft u een servicepakket? Dan betaalt u niets. Anders zijn de kosten voor uzelf.

Heeft u een spoedreparatie?

Veelgestelde vragen